Home

ام كلثوم ليلة حب كلمات

كلمات اغنية ليله حب ام كلثوم كلمات اغان

  1. كلمات اغنية ليله حب ام كلثوم مكتوبة وكاملة. اسم الاغنية : ليله حب. كاتب الاغنية : احمد شفيق كامل. ملحن الاغنية : محمد عبد الوهاب. غناء : ام كلثوم. ياللي عمرك ما خلفت ميعاد في عمرك. الليلة دي غبت ليه؟. حيرني أمرك. أخرك إيه عني
  2. كلمات أغنية ليلة حب. يا اللي عمرك ما خلفت ميعاد في عمرك. الليله دي غبت ليه حيرني امرك. اخرك ايه عني. مستحيل الدنيا عني تأخرك. بالامل مستني. سهران تجيني يا حياتي.
  3. كلمات أم كلثوم - كلمات ألف ليلة وليلة. كلمات ألف ليلة وليلة. يا حبيبي. الليل وسماه. ونجومه وقمره وسهره وإنت وأنا. يا حبيبي أنا. يا حياتي أنا كلنا في الحب سوا. والهوى. آه منه الهوىسهران الهوى

كلمات أغنية ليلة حب - كلمات الأغانى العربية : كلمات

  1. ليلة حب كلماتها. ياللي عمرك ما خلفت معاد فى عمرك الليلة دى غبت ليه؟ حيرنى أمرك اخرك أيه عنى مُستحيل الدنيا عنى تأخرك بالأمل مستنى سهران تجينى يا حياتى واسهرك تعالى. تعالى. تعالى.
  2. كل روائع أم كلثوم. August 10, 2018 ·. كلمات اغنية الف ليلة وليلة. يا حبيبي، الليل وسماه، ونجومه وقمره، قمره وسهره. وانت وانا يا حبيبي أنا، يا حياتى انا، كلنا فى الحب سوا. والهوى آه منه الهوى، سهران الهوى
  3. أراك عصي الدمع. الخمسينيات. مصر تتحدث عن نفسها · والله زمان يا سلاحي · ثورة الشك · رباعيات الخيام. الستينيات. هو صحيح الهوى غلاب · حيرت قلبي معاك · إنت عمري · أقولك إيه عن الشوق · أمل حياتي · إنت الحب · الأطلال · فات الميعاد · فكروني · أصبح عندي الآن بندقية · هذه ليلتي · ألف.
  4. كلمات أغاني أم كلثوم - ألف ليله و ليله: كلمات: مرسي جميل عزيز. ألحان: بليغ حمدي. عام:١٩٦٩. يا حبيبي. الليل و سماه و نجومه و قمره. قمره و سهره. و إنت و أنا يا حبيبي أنا. يا حياتى أنا كلنا. فى الحب سو

وشموع الشوق لما يقيدوا ليل المشتاق . يا سلام ع الدنيا وحلاوتها فى عين العشاق . أنا خدنى الحب لقيتنى باحب وأدوب فى الحب وصبح وليل على بابه **** يا اللى مليت بالحب حياتى أهدى حياتى إلي نادرة نوادر أم كلثوم ليلة حب صدى تسجيل نادر Youtube For more information and source, see on this link : https://www.youtube.com/watch?v=_MHPtOEKTUc كلمات اغنية الف ليلة وليلة أم كلثوم Um Kalthom Music Quotes Funny Quotes Music Quotes Lyric ام كلثوم ليلة حب اغنيه الكاملةياللي عمرك ما خلفت ميعاد في عمركالليلة دى غبت ليه

كلمات أم كلثوم - كلمات ألف ليلة وليل

أم كلثوم تغني ليلــة حـــب ، لهواة أم كلثوم، كلمات أحمد شفيق كامل ، ألحان محمد عبدالوهاب ، مقام نهاون Subscribe To Umm Kulthum Channel | إشترك علي قناة ام كلثومhttp://bit.ly/Umm-Kulthum-YTLeilet Hob - Umm Kulthum ليلة حب - ام كلثوم.

أم كلثوم - ليلة حب; تاريخ: 1971 كلمات: احمد شفيق كامل الحان: بليغ حمدي مقام: راست الحب كله حبيته فيك الحب كله وزماني كله انا عيشته ليك زماني كله حبيبي قو.. كلمات اغنية ام كلثوم - ليلة حب. ياللي عمرك ما خلفت ميعاد في عمرك. الليلة دي غبت ليه؟. حيرني أمرك. أخرك إيه عني. مستحيل الدنيا عني تأخرك. بالأمل مستني. سهران تجيني يا حياتي واسهرك. تعالى حب العمر كله نخلصه حب الليله دي

كلمات اغنية ليلة حب. يا الي عمرك ما خلفت معاك في عمرك الليله دي نفسي ليه حيرني امرك فكر تغيب عني مستحيل الدنيا عني تاخرك للامل مستني سهران تجيني يا حياتي وافكرك تعال حب العمرك كلو نخلصو حب اليلادي تعال شوق العمر كلو نعيشو من قلبي اليلادي متخليش اشواقنا لبكره متخليش فرحتنا. أم كلثوم (the name is Romanised in many different variations, including Oum Kalthoum, Umm Kulthum, Om Kalsoum). Born فاطمة إبراهيم البلتاجي, Faṭma Ibrahim el-Beltagi) (31st December 1904-3rd February 1975) was an Egyptian singer, songwriter, and actress. Born in El Senbellawein, she is known as the Star of the East تأليف أحمد شفيق كامل وتلحين محمد عبد الوهاب عام 1973آخر حفلات أم كلثومالكلمات:ليلة حبياللي عمرك ما خلفت ميعاد.

ليلة حب - ويكيبيدي

  1. كلمات اغنية الحب كله ام كلثوم. ام كلثوم. كلمات اغنية الحب كله مكتوبة الحب كله حبيته فيك، الحب كله. وزماني كله انا عشته ليك، زماني كله طريق حياتي مشيته قبلك في ليل طويل. لا قلب جنبي يحس بيا.
  2. اخر ما لحن عبد الوهاب لام كلثوممن كلمات احمد شفيق كاملليله حب 197
  3. كلمات أغنية ألف ليله وليله ام كلثوم Music Quotes Funny أم كلثوم كلمات اغاني For Android Apk Download أم كلثوم 2019 بدون إنترنت Om Kalthoum For Android Apk Download حب ايه كلمات والحان 10 ج مل لأم كلثوم فى أغانيها ضحكت بيها على عقول البنات الحب نوتة حرفية سيرة.
  4. Subscribe to umm kulthum channel إشترك علي قناة ام كلثومhttp bit ly umm kulthum ytleilet hob umm kulthum ليلة حب ام كلثوم. حمل و اسمع أغنية أم كلثوم ليلة حب mp3 تنزيل اغنية ليلة حب مجانا كأن أول ليله للحب الليله دي يا حبيبى ونبض قلبى ونور حياته
  5. ام كلثوم. كلمات اغنية حب ايه مكتوبة ياللي عمرك ما خلفت ميعاد في عمرك. الليلة دي غبت ليه؟ حيرني أمرك. أخرك إيه عني. مستحيل الدنيا عني تأخرك كأن أول ليله للحب الليله دي.

‫كلمات اغنية الف ليلة وليلة يا حبيبي، - كل روائع أم

  1. Review changes. Lyrics for Alf Leila Wa Leila by أم كلثوم. يا حبيبي الليل وسماه ونجومه وقمره وسهره وإنت وأنا يا حبيبي أنا يا حياتي أنا كلنا في الحب سوا والهوى آه منه الهوىسهران الهوى يسقينا الهنا ويقول بالهنايا.
  2. الوسوم أغاني أم كلثوم, أغاني الست, ألحان محمد عبد الوهاب, أم كلثوم, تعالى حب العمر كله نخلصه حب الليله دي, ثومة, جميع أغاني أم كلثوم, حيرني أمرك, فاطمة السيد إبراهيم البلتاجي, كل شىء حواليا.
  3. كلمات اغنية ليله حب ام كلثوم مكتوبة ياللي عمرك ما خلفت ميعاد في عمرك الليلة دي غبت ليه؟ حيرني أمرك أخرك إيه عني مستحيل الدنيا عني تأخرك بالأمل مستني
  4. ام كلثوم: اللغه كلمات يا حبيبى الليل وسماه ونجومه وقمره وسهره وانت وانا مش قبل سنةدى ليلة حب حلوه بالف ليلة وليلة بكل العمر هو العمر ايه غير ليلة زى الليلة ازاى اوصف لك يا حبيبى ازا
  5. كلمات هذه ليلتي. قامت بغناء هذه الأغنية الأكثر من رائعة سيدة الغناء العربي أم كلثوم و التي لقبت أيضاً بكوكب الشرق ، حيث قامت أم كلثوم بغناء هذه الاغنية عام 1968 و قام جورج جرداق بتأليفها و قام.
  6. ام كلثوم. كلمات اغنية الف ليله وليله مكتوبة يا حبيبي الليل وسماه ونجومه وقمره قمره وسهره دي ليلة حب حلوه بألف ليله وليله بكل العمرهو العمر إيه غير ليله زي الليله.

أغاني أم كلثوم مكتوبة

ام كلثوم. 29 mins ·. يا حبيبي ونبض قلبي ونور حياتي . 467467. 34 Comments 174 Shares. Share كلمات اغنية أم كلثوم سيره الحب وشموع الشوق لما يقيدوا ليل المشتاق المقال كلمات اغنية أم كلثوم سيره الحب نشر بواسطة: mosbah1 بتاريخ: 2016-04-06. رسالة إداري

كامل الاغنية. €15.00 - Acheter. Commander Ajouté au panier. للاستماع pour écouter fichier midi. نوتة موسيقية Partition PDF. [abcjs] X:1. T:ليلة حب ام كلثوم. L:1/8 احلي صوت واجمل كلمات. 2019-08-03T16:13:10Z Comment by Salman Alani. هذا صحيح - كل لحن احلى من الي قبله Playlists containing ليلة حب - أم كلثوم; More tracks like ليلة حب - أم كلثوم.

هذه ليلتي، هي جملة أجاب بها الشاعر والأديب اللبناني جورج جرداق على أحد الأسئلة التي وجهتها إلية الست أم كلثوم، والتي كانت سبباً في تخطي شهرته حدود وطنه لتصل إلى جميع أقطار الوطن العرب أم كلثوم* = Om Kalsoum* -. ليلة حب = Lailet Hob ‎ (Cass, Album) Sono Cairo. MC 108. France. 1977. Sell This Version النوتة الموسيقية لرائعة روائع ام كلثوم ليلة حب المقطع الثانى والاخير تدوين ماهر الغمرى Sheet Music For Piano Solo Musescore Com . For more information and source, المرحلة 322 من كلمات كراش.

عندي كلام و كلام و حاجات تحرمني منك ليه #ام_كلثوم بعيد عنك. ام كلثوم. 58K views · Yesterday. 3:11. ليلة حب كلمات اغنية الف ليلة وليلة ام كلثوم. يا حبيبي. الليل وسماه. ونجومه وقمره وسهره وإنت وأنا. يا حبيبي أنا. يا حياتي أنا كلنا في الحب سوا. والهوى. آه منه الهوىسهران الهوى. يسقينا الهنا . ام كلثوم اسمها الأصلى فاطمة ابراهيم البلتاجى ، اتلقبت بـ كوكب الشرق و سماها المصريين الست و ست الكل و ثومه ( طماى الزهايره، السنبلاوين، مصر 31 ديسمبر 1904 - القاهرة، 3 فبراير 1975 ) ، قمة الغناء المصرى و اكبر مغنيه ظهرت. اغنية ليله حب و كلمات اغنية ليله حب من البوم نجوم فور ايفر لـ ام كلثوم استماع و تحميل مجانا.

كلمات اغنية : كلمات أغنية ألف ليله وليله أم كلثوم

كلمات اغنية ليلة حب - ام كلثوم. اغنية ليلة حب. اغنية دليلي احتار. اغنية يا جمال يا مثال الوطني أم كلثوم/ ليلة حب - سينما قصر النيل 4 يناير 1973م تحميل مقطع جميل من رائعة أم كلثوم الف ليلة وليل سيرة الحب. أم كلثوم. كلمات الشاعر مرسي جميل عزيز الحان الموسيقار بليغ حمدي طول عمري بخاف من الحب وسيرة الحب وظلم الحب لكل أصحابه وأعرف حكايات مليانه آهات ودموع وأنين والعاشقين دابوا ما تابو المزيد من اغاني ام كلثوم - اغاني مصرية. اغاني البوم ليلة حب. اغنية ليله حب

Lyrics for الحب كله by أم كلثوم. الحب كله حبيته فيك الحب كله وزماني كله انا عشتوا ليك زماني كله حبيبي قول للدنيا معايا ولكل قلب بدقته حس يا دنيا حبي وحبي وحبي ده العمر هو الحب وبس واسقيني واملئ. كلمات اغنية ام كلثوم - الحب كله. الحب كله حبيته فيك، الحب كله. وزماني كله انا عشته ليك، زماني كله. حبيبي قول للدنيا معايا ولكل قلب بدقته حس. يا دنيا حبي وحبي وحبي ده العمر هو الحب وبس. واسقيني. كل ليلة وكل يوم. ام كلثوم ‎ was live. 10 hrs ·. سهرة مع الست. كل ليلة وكل يوم. Evening with the lady Every night and every day. Translated. 13K Views. 877 Likes 2.1K Comments 330 Shares Stream أم كلثوم - ألف ليلة وليلة | الأصلية by Mahmoud Adel on desktop and mobile. Play over 265 million tracks for free on SoundCloud

اجمل اغاني ام كلثوم. من هي أم كلثوم؟ هي مغنية مصرية ،اشتهرت في مصر و العالم العربي بلقبسيدة الغناء العربي و كوكب الشرق،و لدت في محافظة الدقهلية عام 1908.. بدأ يذيع صيت أم كلثوم منذ نعومة أظفارها ،حين كانت تعمل أم كلثوم. أم كلثوم ( ليلة حب ) تبدع وتتألق في مقطع ياللي عمرك ما خلفت ميعاد (Umm Kulthum) تحميل مهرجانمش بيبي انا اتغيرت بكرهك بيدو النجم مودي امين ابو ليلة توزيع زيزو المايسترو 202 ام كلثوم جديد الاغاني اوبريت رابعه العدويه فيلم وداد والله زمان يا سلاحى ثوار ثوار امل حياتي سيره الحب الف ليلة وليلى فكروني ميكس لافضل اغاني فات الميعاد . كلمات استماع; ليله حب استماع و تحميل اغنية ام كلثوم ليلة حب mp3 مع كلمات , اغنية ليلة حب ام كلثوم الحب كله. الاغنية التي شددت بها ام كلثوم في وصلتها الغنائية الثانية. والتي نقلناها لكم من دار سينما قصر النيل بالقاهرة. الاغنية من كلمات احمد شفيق كامل وتلحين بليغ حمدي

فنانين :: ام كلثوم - كلمات أغنية: سيرة الحب

أم كلثوم -٣-قصة حب الجماهير. المثل المصري يقول: من يحبه الله يحبب فيه خلقه. وعندما يكون هناك فنان محبوب فهذا يعني أن الله أحبه مرتين. المرة الأولى: عندما أنعم عليه بالموهبة التي جعلت منه فنان. ام كلثوم ليلة حب حفلة مصور وممنتجه بدون اعادات وهى أخر حفله لأم كلثوم على المسرح mp3. مشاهدة. تحميل. أم كلثوم تبدع وتتألق في أنساك أنساك ده كلام ولا ليلة ولا يوم Umm Kulthum mp3. مشاهدة. تحميل. Ya Leilet El Eid. اسمع وحمل اغنية الف ليله mp3 واغاني ام كلثوم من موقع اغاني لحن عربي ساهم بكتابه كلمات اغنية الف ليله اغنية انا وانت ظلمنا الحب. 3:25 استماع وتحميل اغنية ام كلثوم الف ليلة وليلة Mp3 من البوم , دندنه الحب كلة / أم كلثوم / الحفل النادر / أبوظبى 28 نوفمبر 1971م. If playback doesn't begin shortly, try restarting your device. Videos you watch may be added to the TV's watch history and influence TV recommendations. To avoid this, cancel and sign in to YouTube on your computer

اسمع وحمل اغنية ليله حب mp3 واغاني ام كلثوم من موقع اغاني لحن عرب أم كلثوم اغنية فات الميعاد فات الميعاد - ام كلثوم الحان وتوزيع الموسيقار بليغ حمدي كلمات الاغنيه فات الميعاد وبقينا بعاد بعاد والنار بقت دخان ورماد فات الميعاد تفيد ب أيه يا ندم يا ندم وتعمل ايه يا دي ليلة حب حلوه بألف ليلة وليلة بكل العمر. هو العمر إيه غير ليلة زي الليلة لسه فاكر لسه فاكر قلبى يديلك امان ولا فاكر كلمه هتعيد اللى كان ولا نظره توصل الشوق والحنان لسه فاكر كان زمان كان زما أجمل كلمات أغانى الفنانة المصرية الكبيرة أم كلثوم مكتوبة وكاملة على موقع محتوى، أم كلثوم هى من أشهر وأقدم الفنانين الذين ظهروا فى مجال الغناء والتمثيل، لقبت بالعديد من الألقاب مثل سيدة الشرق وثومة والجامعة.

كلمات اغنية ام كلثوم

موضوع: أحلى ما غنت أم كلثوم ( كلمات القصائد ) الجمعة سبتمبر 25, 2009 4:52 pm أغداً القاك؟ ياخوف فؤادي من غدِ حب ايه اللي انت جاي تقول عليه انت عارف ابله معنى الحب ايه دنيا ما تطولها ولا حتى فخيالك حاجه اغلى من حياتي ومن جمالك ظالمه ليه دايما معاك كان هواك خلاك ملاك ظالمه ليه دايما معاك انت عارف ابله معنى الحب ايه حب ايه اللي انت. كلمات اغانى ام كلثوم. 1. الاطلال. يا فؤادي لا تسل اين الهوى كان صرحا من خيالي فهـــوى. اسقني و اشرب على اطلاله و اروي عني طالما الدمـع روى. كيف ذاك الحب امشى خبرا وحديثـــــا من احاديث الجـــوى. كلمات حب إيه - الفنان : أم كلثوم ، نغمات أم كلثوم ، والبحث عن كلمات أم كلثوم وألبومات @NoMoreLyrics.net. NoMoreLyrics - كلمات قاعدة البيانات من جميع أنواع الفن والموسيقى والكثير من كلمات. ام كلثوم - يا ليلة العيد انستينا. كلمات: احمد رامي. الحان: رياض السنباطي. يا ليلة العيد آنستينا وجددتي الأمل فينا هلاك هل لعنينا فرحنا له وغين

بوستات اغانى ام كلثوم - Musiqaa Blog

ام كلثوم ليلة حب كلما

أم كلثوم (30 ديسمبر 1898 - 3 فبراير 1975)، مغنية مصرية. اشتهرت في مصر وفي عموم الوطن العربي في القرن العشرين، ولقبت بكوكب الشرق وسيدة الغناء العربي. بقلم كلمات أغاني انت فين والحب فين حب ايه اللي. كلمات من اغانى ام كلثوم كلثوميات Objave Facebook 65 Best Om Kalthoum Images Song Words Arabic Quotes Old Egypt التاتش المصرى 10 جمل من أغانى الست تحولت إلى بوستات على فيس فكروني اجمل مقطع مع الكلمات Youtube اغاني ام كلثوم نغم العرب أم كلثوم انساك مقطع كان لك. كلمات اغاني ام كلثوم اكثر من 100 اغنية كلمات سيره الحب كلمات الشاعر مرسى جميل عزيز الحان الموسيقار بليغ حمدى طول عمرى باخاف من الحب وسيرة الحب وظلم الحب لكل أصحابه وأعرف حكايات مليانه آهات ودموع وأنين والعاشقين دابوا ما. ليلة حب آخر أغنية لأم كلثوم قبل وفاتها في آخر حفله لها عام 1973، من تأليف أحمد شفيق كامل وألحان محمد عبد الوهاب. غنيلي شويه شوي ام كلثوم - انساك. كلمات: مأمون الشناوي. الحان: بليغ حمدي. انساك ! ده كلام ؟ انساك ! ياسلام !! اهو ده اللي مش ممكن ابدا ولا افكر فيه ابدا دا مستحي

أم كلثوم والتي نعرفها جميعًا بكوكب الشرق وسومة والست وأحببناها من قلوبنا ودندنا أغانيها بكل وَجد، إنها المطربة الأهم في العالم العربي، فما من مطرب بدأ ليله حب. صدرت عام 1972 كلمات أحمد شفيق. كلمات: مرسي جميل عزيز. ألحان: بليغ حمدي. 1967. + A A -. تعديل: فات الميعاد - أم كلثوم. ×. فات الميعاد وبقينا بعاد بعاد والنار بقت دخان ورماد فات الميعاد تفيد ب أيه يا ندم يا ندم وتعمل ايه يا عتاب طالت.

ام كلثوم ليلة حب اغنيه الكاملة - YouTub

كلمة المرور فهرس نوتات أغاني أم كلثوم-----اجل ان ذا يوم لمن يفتدى مصر اراك عصى الدمع اراك عصى الدمع. اروح لمين ليلة حب . ليلة حب. استماع وتحميل اغنية ام كلثوم ليلة حب Mp3 من البوم , دندنه كلمات أغاني أم كلثوم. من طرف Admin الثلاثاء 27 نوفمبر 2007 - 3:18. أقولك ايه عن الشوق يا حبيبي. أقولك ايه ومين غيرك داري بي. اقول ليالي في هواك اسهر وافكر. ومهما قلت لك في القلب اكتر. شوية ناي اقول لك.

أم كلثوم - ليلة حب - YouTub

ألف ليلة وليلة هي أغنية غنتها أم كلثوم عام 1969 من كلمات مرسي جميل عزيز، وألحان بليغ حمدي. هذه الأغنية هي ثالث أغنية تغنيها أم كلثوم من كلمات مرسي جميل عزيز، بعد أغنيتي سيرة الحب عام 1964، وفات. كلمات اغاني ام كلثوم الحب كله. وزماني كله انا عشته ليك زماني كله حبيبي قول للدنيا معايا ولكل قلب بدقته حس. واسقيني واملا واسقيني تاني من الحب منك من نور زماني. لا شك أن كلمات أغاني أم كلثوم هي.

بوابة الأهرام في متحف أم كلثوم

Leilet Hob - Umm Kulthum ليلة حب - ام كلثوم - YouTub

كلمات أغاني الست أم كلثوم رسالة [صفحة 1 من اصل 1 ] 1 كلمات أغاني الست أم كلثوم الأربعاء مارس 17, 2010 4:56 p ام كلثوم - الاطلال. كلمات: ابراهيم ناجي. الحان: رياض السنباطي. يا فؤادي لا تسل اين الهوى. كان صرحاً من خيالٍ فهوى اسقني واشرب على أطلاله. واروِ عن كلمات الاغنية. كلمات اغنية امل حياتي - ام كلثوم. أمل حياتي يا حب غالي ما ينتهيش يا أحلى غنوة، غنوة سمعها قلبي ولا تتنسي استماع وتحميل اغنية ام كلثوم سيرة الحب Mp3 من البوم , دندنه

Thread by @almuttery: "#ثريد عن مئة اغنية و اغنية لكوكب
  • كالفن كلاين ملابس نوم.
  • سعر الأرنب الهولندي.
  • تغليف هدايا اطفال.
  • الشعوذة 2 فريق التمثيل.
  • لعبة القدر.
  • دكتوراه معتمدة عن بعد.
  • سعر داك مسلك البالوعات.
  • العاب بيبي هازل 2019.
  • تجارب قوى التماسك والتلاصق.
  • مناهج فلسفة اللغة.
  • روكيتمان.
  • منصب المحافظ.
  • اسقف معلقة مودرن 2020.
  • القديس جيروم pdf.
  • Samuel L Jackson best movies.
  • مذاق الملكة جدة.
  • توصيل ماك.
  • IOS 14 سعر.
  • الذبذبات الصوتية.
  • لون بترولى حوائط.
  • أسماء الغزال الصغير.
  • مشاكل إرسال الايميلات.
  • نتائج نقص المياه.
  • أنواع السيجار الكوبي.
  • WrestleMania 32.
  • هل يجوز الجلوس على سجادة الصلاة.
  • سون يي جين تقرير.
  • نتائج مبدأ مونرو.
  • تصميم كراسي حديد.
  • هل صلصة الخردل يزيد الوزن.
  • Statut En arabe.
  • عروض الحاج حسين علي رضا 2019.
  • زلزله.
  • ذبح العجول في مصر بطريقة وحشية وغير شرعية.
  • تعريف سكين الرسم.
  • معنى كلمة الجلجثة في الكتاب المقدس.
  • نائلة حسين فهمي.
  • حديقة أم الإمارات.
  • منتخب زامبيا.
  • قصات للشعر الكيرلي.
  • الربح من تيك توك.